FANDOM

Chudy

You interrupted Fallen s book for this.png
Często kojarzony z tym awatarem.

Data dołączenia Marzec 2013
Facebook: ok. 20 lipca 2013
Dystrykt Brony-LUNA Olsztyn.png Olsztyn
Patron Fluttershy
Emblemat Herb-Chudy2014FandomDon'tCopy.png
Frakcja KBiP
Forma działalności BronyParadise, Facebook, Uniwersytet Latający

Chudy — brony z Mazur, twierdzi, że pamięta fandom z jego początków, oficjalnie jednak zaistniał ok. marca 2013.

OgólnieEdytuj

Niewiele jest źródeł bądź świadectw opisujących Chudego. Wynika to między innymi z faktu, że jest mało znanym, cichym i zamkniętym w sobie człowiekiem. Najtrafniej można by go opisać jako skrytego, podejrzliwego malkontenta o smutnym, zimnym spojrzeniu i surowym usposobieniu człowieka z Północy.

Chudy z różnych względów o sobie zawsze mówił bardzo niewiele, po „Aferze majowej” mocno podupadł na zdrowiu i błędnie zaczęto go kojarzyć ze środowiskami faszyzującymi[Potrzebny cytat].

Po odejściu z MLPP dołączył do forum poNland, gdzie spędził ok. pół roku, po czym znikł, więcej się tam nie pojawiając. Wbrew plotkom i różnym opiniom krążącym po fandomie, tak naprawdę nigdy nie piastował on ważnego stanowiska na żadnym forum. Często mylony jest z inną osobą używającą podobnego nicku, jak również z nazwami Fallen i Hager.

CiekawostkiEdytuj

  • Obecnie swoją działalność ograniczył jedynie do Facebooka.
  • Podobno czasem przesiaduje w ponurych, osnutych dymem knajpach, gdzie grają smętny jazz.
  • Wielki zwolennik Skonfederowanych Stanów Ameryki.
  • Kocha muzykę klasyczną i sztukę, zwłaszcza tych obecnie mało znanych twórców.
  • Bardzo lubi dzieła Megasweeta.
  • Podobno zginął w wypadku samochodowym pod Łomżą w roku 2014, choć są i tacy, co twierdzą, że go widzieli podczas gry na polu golfowym na Florydzie w towarzystwie Michaela Jacksona i Elvisa Presleya.
  • Lubi Fluttershy i Sweetie Belle, nie cierpi zarozumialstwa Rainbow Dash i Rarity.

CytatyEdytuj

"W fandomie jest jak w polityce, przyjdzie facet z głową i zacznie mówić mądrze to go zignorują lub wyśmieją, a przyjdzie jakiś "głupio-mądry" oszołom pseudo-psycholog i będzie pieprzyć głupoty a wszyscy wezmą go za mądrego... "
— Chudy, podczas jednej z rozmów na temat fandomu

"... większość ludzi podchodzi do mnie na zasadzie: Przyjdzie Chudy, pogada sobie, polata na miotle, a następnie 3/4 ludzi zapomina co od przeszło godziny staram się im włożyć do głów..."
— cytat z innej wypowiedzi

"Siła poprzez dyscyplinę, Siła poprzez wspólnotę..."
— ulubione powiedzonko Chudego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki