FANDOM

Molaris by jaquelinamyrose-d50a8qy.png

Byrpheros nie stworzył swoje ponysony na podstawie Lorda Solaris - to on powstała na jego podobieństwo. Lord Solaris autorstwa JaquelinDreamz

Byrpheros (inaczej Byr, Lord Solaris, Pherael) — członek wrocławskiego fandomu. Jeden z pierwszych administratorów bloga For Glorious Equestria. Znany z zamiłowania do programowania, anime i pięknych pań oraz posiadania rudej brody, której nikt nie może się oprzeć. 

Fandomowe ProjektyEdytuj

Equestria TalesEdytuj

Projekt gry platformowej z elementami RPG, w której gracz może wcielić się w jednego z kucyków z Mane 6. Wybór ten jednka miał być uzlależniony od sytuacji w jakiej się znajduje. Gdy jest potrzebna magia, należy zagrać Twilight, podczas strącania jabłek wybór powinien paść na Applejack, a gdy mamy doczynienia z zabawą w chowanego, najskuteczniejszym wyborem byłaby Pinkie Pie.
313621 195622470516217 947101066 n.jpg

Jedna z lokacji w EqT

Cała gra była zrobiona w technice cel shadingowej. Grafika do gry została stworzona przez samego autora oraz fandomowego artystę, zajmującego się modelami 3D, KP-ShadowSquirell .

Początkowa data premiery była ustalona na przełom czerwca i lipca 2012 roku i mała być poprzedzona betą, jednakże projekt został zawieszony z powodu praw, które do serialu rościła sobie firma Hasbro. Wiele osób dalej jednak sądzi, że projekt będzie kontynuowany, stąd też wzieło się powiedzenie, tożsame do polskiego "na świętego Dygdy", czyli "kiedy Byr zrobi EQT".

Pony Civil WarEdytuj

Pony Civil War (WIP Game)03:28

Pony Civil War (WIP Game)

Pony Civil War (WIP Game)

Kolejny projekt gry typu MOBA, która wzorowana była na DotA. Gracz wcielał się w jedną z liczych postaci, a jego celem było zniszczenie wrogiego zamku w jego bazie. Postaci te były wzorowane na kucykach z serii, a cała lista przedmiotów była swoistym nawiązaniem do różnych rzeczy występujących w serialu. Innowacją miał być system slotów, który pozwalał tylko na jeden typ danego przedmiotu, na przykład na głowie mogła być tylko jedna czapka, a na ciele jedna szata.

W 2012 roku projekt jednak umarł w fazie alfatestów ze względu na brak serwera do hostowania gry, jednakw  1 marca 2013 roku autor nieoczekiwanie zamieścił filmik WIP z gry, pisząc że gra dalej powstaje w wolych chwilach.

KoMunaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki