FANDOM

Butterscotch PL
563925 safe solo fluttershy anthro shipping straight rule 63 plushie sleeping bed.png
Kucyk
Lokalizacja Lublin
Status Aktywny jeśli trzeba
Imiona Konrad Piotr Jan Paweł (Franciszek)
Facebook https://www.facebook.com/butterscotch.pl.7?ref=tn_tnmn

(Artykuł w budowie)

Kimże on jest Edytuj

Butterscotch to człowiek (brony?) będący kucykiem (przez co można, a nawet trzeba, rozumieć utożsamia się z nim lecz tak właściwie to jest nim na co dzień jako on sam.) mieszkający w Lublinie, nieopodal lasu i będący częścią skromnego lubelskiego fandomu. Posiada cechy fandomowego Butterka czyli mniej więcej takie jak Fluttershy. Wyglądem fizycznym przypomina zobrazowanego kucyka. Ma blond włosy (możliwe, że będą kiedy różowe), jest szczupłogruby (Hootershy!) Preferuje nosić sweterki (Sweatershy!) i koszule. Na jego torbie widnieje charakterystyczny cutie mark taki sam jak u Fluttershy.

Jeżeli jesteś gdzieś w Lublinie i szukasz aktywnych Bronych to wiesz już kogo szukać (odpowiada na facebook'u prawie codzień). Jeżeli już go znalazłaś i rozpoznałaś wystarczy na niego zawołać, zapytać się go, a będzie do twojej dyspozycji.

Uwaga: gdy jest Flutterbitch należy do niego np. przemówić spokojnie, popackać po głowie... dać odrobinę attencji co może również sprawić, że przejdzie w tryb Fluttercuddles.

IMG 0242.jpg

Podobno jest słodki

Coś o postaci Edytuj

Sama postać została stworzona przez pana Trotsworth. Jest odpowiednikiem Fluttershy w alternatywnej Equestrii, której świat różni się w tym, że płeć wszystkich bohaterów jest zamieniona na przeciwną. Ma to oczywiście swoje konsekwencje historyczne jednak obie Equestrie są niemalże identyczne i stają się ze sobą powiązane.

Variables and constants:

  • Takie same: miejsce i czas, ustrój w Equestrii, struktury społeczne, elementy harmonii, wydarzenia...
  • Zmienione: odwrotna płeć wszystkich bohaterów i istot oraz tego konsekwencje czyli różnice dotyczące indywidualnych jednostek nie mające większego wpływu na ogólny obraz Equestrii gdyż nic w przyrodzie nie ginie.

Źródło obrazu: [1]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki