FANDOM

Wonsz (dawniej BronySWAG) - Brony z okolic Torunia. W fandomie od drugiej połowy października 2011, jednak aktywny dopiero od początku 2015 roku, kiedy to zaczął pisać komentarze na blogu For Glorious Equestria oraz posty na forum MLPPolska.

Działalność fandomowa Edytuj

Aktywny w fandomie od stycznia 2015. W przeciągu kilku miesięcy zdobył posady redaktorskie na ogólnopolskim blogu fanowskim For Glorious Equestria, facebookowym fanpage'u Bronies Polska, a także w Radiu Yay. Dodatkowo można go bardzo często spotkać na forum MLPPolska oraz trochę rzadziej na Facebooku.

Na co dzień w fandomie zajmuje się administrowaniem FGE i publikowaniem na tymże blogu. Okazjonalnie zamieszcza posty na stronie MLP:FiM: Bronies Polska na Facebooku. W czasach istnienia Radia Yay prowadził tamtejszy dział z newsami.

Sporadycznie pisze teksty do Equestria Times. Jego artykuły ukazywały się dwukrotnie na łamach fanzinu. Po raz pierwszy, kiedy w wakacyjnym numerze czasopisma wystąpił w charakterze redaktora gościnnego. Jego artykuł Hasbro - wyrodny ojciec? Polityka wobec fandomu trafił na okładkę numeru i był średnio najdłużej czytanym tekstem w całym numerze. Następnie w numerze z października 2016 ukazała się jego relacja z GalaConu 2016.

Inne fakty Edytuj

  • Brał udział w pożegnalnej audycji Radia Yay, podczas której wystąpił na antenie, gdzie rozmawiał z prowadzącymi o kondycji fandomu.
  • Od czasu zmiany nicku na Wonsz bywa mylony z Wloczem.
  • Wielki entuzjasta muzyki fandomowej, w szczególności rapu. Ma u siebie archiwum liczące ponad 300 GB muzyki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki