FANDOM

Bronies Włocławek- środowisko fanów My Little Pony, zamieszkujących Włocławek i okolice.

Na dzień dzisiejszy (20 marca 2017r.) grupa liczy oficjalnie dwie osoby. Pozostałych członków brak, bądź nie ujawniają się.

Data założenia nie jest znana, gdyż uznaje się, że powstał on wraz z dołączeniem pierwszego włocławianina do fandomu My Little Pony, jednak data owego wydarzenia nie jest nikomu znana, tak samo jak wyżej wymieniony. Pierwszym WłocłaBronym może być jeden z aktualnych członków fandomu, ale także osoba, która kucykową społeczność opuściła na długo przed pojawieniem się następnych.

Obecnie członkowie fandomu udzielają się w fandomie bydgoskim, znanym jako Bronies Bydgoszcz .

Historia Edytuj

Historia włocławskiego fandomu nie jest zbyt długa. Najstarszy znany punkt miał miejsce na początku grudnia 2015 roku, kiedy to Brony zwany Eme i Pegasis LunWri za pośrednictwem Facebooka dowiedzieli się o swoim istnieniu i nawiązali kontakt. Od tego czasu dotychczasowi członkowie wiedzieli o istnieniu grupy włocławskiej. Doszło nawet do minimeeta, który miał miejsce 12 grudnia 2015r. Był to jednak przełom dla fandomu, gdyż zapoczątkował "oficjalne" powstanie przedstawicielstwa. Do kolejnych spotkań nie doszło z powodu braku czasu i wielu innych powodów, jednak kontakt poprzez portal Facebook pozostał i utrzymuje się po dziś dzień.

Symbole Edytuj

Method.png

Maskotka Edytuj

Maskotką włocławskiego fandomu jest Radical Method. Jest to ogier rasy ziemskiej, gdyż Włocławek to miasto robotnicze.

Jego kolorystyka- barwy czerwone i żółte, poza rzucaniem się w oczy, nawiązuje do oficjalnych barw miasta.

Design samej postaci nawiązuje do społeczności miasta.

CM - butelka ketchupu, nawiązuje do jednej z najczęściej kojarzących się z Włocławkiem rzeczy- obecnym w prawie każdym w sklepie w Polsce ketchupem włocławskim.

Flaga i Herb Edytuj

Oba przedstawiają czarny kształt zamku dwóch sióstr, okryty pomarańczową poświatą, na czerwono- żółtym tle.

  • Kolor czerwony- po pierwsze; nawiązanie do oryginalnych barw miasta. Po drugie; odwołanie do czasów, kiedy w Polsce panował komunizm. Był to jeden z kluczowych okresów dla miasta, z uwagi na jego naturę- Włocławek był i jest miastem robotniczym.
  • Kolor żółty- Jest po prostu odniesieniem do barw miasta.
  • Ruiny zamku- Swego rodzaju parodia dotychczasowego symbolu miasta, jakim jest zamek; jednocześnie rozumiany jako hołd dla starych czasów świetności, kiedy to miasto było jednym z najbogatszych i uznawano je za "Amerykę Polski". Ruiny odnoszą się również w bardziej dosłownym znaczeniu do obecnej sytuacji miasta, które jest niczym gruzy samego siebie, w porównaniu do tego, co ukazuje historia.
  • Pomarańczowa poświata- Imitująca poświatę obecną przy wschodach i zachodach słońca, rzuca cień na przestawiany obraz, a zarazem oznacza nadzieję na przywrócenie miasta do dawnej świetności.

Patron Edytuj

Patronem miasta jest Snowflake, znany także jako Bulk Biceps. Zdaniem członków fandomu jest on postacią, która najbardziej oddaje mentalność większości mieszkańców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki