FANDOM

Bronies Tychy
Tamci z Tych Tychów Tamtych

Flaga Herb
Flaga Herb
Data założenia 18 września 2012
Stolica Tychy
Członkowie
[13.01.2014]
40
• Artyści: 0
Forma działalności grupa fandomowa
Mapa fandomu
Mapa fandomu
Grupa FB

Bronies Tychy — niewielki fandom lokalny, obejmujący miasto Tychy oraz powiat bieruńsko-lędziński w województwie śląskim.

Historia Edytuj

Grupa została założona 18 września 2012 roku przez Bananową Finezję. Jest to grupa oddzielna od Śląskich Bronies - Bananowa Finezja założył grupę po tym jak przestał udzielać się na Śląskich Bronies. Linds zaś był jedynym tyszaninem, który do końca listopada 2013 roku udzielał się na Śląskich Meetach, jednakże on nie utożsamiał się nigdy z Tychami, ani grupą Bronies Tychy.

Mimo długiego okresu istnienia grupy, Tyszanie/Tychowianie[1] mają problem z ogarnięciem jakiegoś Ponymeetu. Jak dotąd w Tychach odbyły się tylko 3 Ponymeety:

  • Pierwszy zwykły meet jako spotkanie kilku osób pod koniec 2012 roku
  • I Tyski Ponymeet jako zjazd dwóch Wrocławiaków do domu rodzinnego Lindsa w połowie lipca 2013 r. Okazję Linds wykorzystał jako żart na grupie - miał nadzieję zmotywować ludzi z fandomu do działania. Efektów jednak brakowało
  • II Tyski Ponymeet - zorganizowany 23 listopada 2013 przez Zuzę, której udało się zmotywować ludzi do działania. Na meet wpadli gościnnie również przedstawiciele Śląskich Bronies.

Obecnie grupa egzystuje i nic nie działa. Aktualnie można uznać fandom za reliktowy, bądź naturalnie wchłonięty przez Śląskich Bronies.

Przypisy Edytuj

  1. Obydwie formy są poprawne. "Tychowianin" jako zgodny ogólnie z zasadami jęz. polskiego, "Tyszanin" zaś na zasadzie lokalnego uzusa językowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki