FANDOM

Bronies Grudziądz

Data założenia 20 czerwca 2012r.
Stolica Grudziądz
Członkowie
[06.2015]
21
• Artyści: 0
• Organizatorzy:2
Forma działalności grupa fandomowa
Grupa FB

Bronies Grudziądzgrupa fandomowa, zrzeszająca bronies z Grudziądza i okolic.

Historia grupy Edytuj

Bronies Grudziądz to grupa, która powstała w okolicach 20 czerwca 2012 roku z inicjatywy bronego Doctrolla, który szukał ludzi z fandomu z okolic swojego ukochanego miasta. Co ciekawe, grupa nie została założona w Grudziądzu, a we Władysławowie. Pierwsze ponymeety datuje się na okolice września 2012 roku, tj. pierwszy meet Grudziądzki oraz wyjazd na toruński konwent Copernicon w tym samym roku jako reprezentacja Grudziądza. Oficjalnych meetów było około sześciu (dane na czerwiec 2015).

Charakterystyka grupy Edytuj

  • Bardzo niska liczba osób (20 osób, z czego tylko 5 aktywnych w grupie, na meecie średnio 2 osoby)
  • Osoby uczestniczące w spotkaniach są bardzo ze sobą zżyte
  • Większość osób w grupie to tzw. członkowie korespondencyjni

Członkowie Edytuj

Dawna ekipa (najstarsi członkowie) Edytuj

  • Suchar - były brony, jeden z pierwszych członków faktycznie z Grudziądza, ówczesny fan postaci Twilight Sparkle, gracz. Zapewniał miejsca i środki na wiele spotkań. Opuścił fandom na skutek spostrzeżenia, że fandom jest zgimbusiały.
  • Oem - kolejny z pierwszych członków grupy z Grudziądza, spokojny człowiek i gorliwy brony. Częsty uczestnik meetów do 2015 roku, gdy jego aktywność zanikła wraz z zamarciem całej grupy.
  • Ylthin - pegasis, pisarka fanfików, rysowniczka. Jedna z pierwszych w grupie, aktywna do 2015 roku, gdy opuściła ją z nieznanych przyczyn.
  • Burashi - kolega Adrixa (chyba cię pojebało kurwiu), znany z zamiłowania do kręcenia żartów na konferencjach na Skype. Doszedł do grupy, kiedy było więcej członków z Grudziądza. Po jakimś czasie doszło do zatargów między nim a Doctrollem, powodem czego było jego odejście w 2015 roku, po kilku latach aktywności.

Aktualna ekipa (stan na 9 czerwca 2015) Edytuj

  • Foxx - grupowy elektryk i mechanik samochodowy. Właściciel jedynej w swoim rodzaju miniaturowej Multipli. Znany z tego, że często mylony jest z rysownikiem Foxem in Shadow. Wiceadministrator grupy. W grupie od około dwóch lat. Często pokonywany w gry przez Doctrolla, z którym jeździ na toruńskie ponymeety. Bardzo ważna figura w grupie, trzyma ją dzięki obecności na meetach dwuosobowych. Twórca wielu memów grupy, między innymi tfu, Corsa oraz Ale to moja wódeczka. Nie szanuje Golfa i jeździ Fiatem Uno za 700 stów Utalentowany budowniczy w Minecrafcie, co potwierdza Adrix.
  • Karou - grupowa Sherlockianka, Fannibalka i członkini wielu innych fandomów. Na meetach pojawia się rzadko z racji dojazdów i czasu, ale kiedy się pojawia, to spotkania robią się ciekawsze. Artystka rysunkowa, znana na Bronies Radosna Twórczość. Często bywa na ponymeetach Tribrony.
  • Doctroll - założyciel grupy. W niektórych kręgach znany jako Rabin bądź Adolflove. Informatyk grupy. Znany z zainstalowania Visty jako aktualizacji dla Windows 8.1. Częsty uczestnik konferencji Adrixa. Osoba często organizująca ponymeety. Na spotkania zawsze chodzi w marynarce, która stała się jego wizytówką.
  • kraskiler - nowy członek, z zamiłowania kulturysta i rysownik. Specjalizuje się w tworzeniu ponyfikacji herbów miast. Grupowy kucharz.

Honorowi członkowie Edytuj

  • Psoras - twórca fanfików, które czasami osadza w Grudziądzu. Nic więcej o nim nie wiadomo.

Memy i inne ciekawe sprawy Edytuj

  • Multipla - dziwnym zbiegiem okoliczności stała się symbolem grupy. Prawdopodobnie z powodu tego, że tak jak Grudziądz nie jest zbyt lubiana.
  • Corsa, Golf, Passat w TDI - marki samochodów, które stały się ofiarami memu o nazwie Fuj, ...
  • Ale to moja wódeczka - wypowiedź Foxxa na jednej z wielu rozmów na Skype stała się ważnym cytatem w grupie
  • Oem pedau - zaadaptowana do grupy Grudziądzkiej wersja tekstu Fandom pedał
  • Trup - określenie na naszą grupę po dłuższym czasie nieaktywności
  • Metro na Strzemięcin - marzenie Foxxa kiedy to nie pasuje mu autobus do domu

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki