FANDOM

Brohoof (nazwa nawiązuje do tradycyjnego pozdrowienia fanów MLP:FiM) — ilustrowane pismo internetowe, miesięcznik[1] poświęcony serialowi My Little Pony: Friendship is Magic, a także sprawom zgromadzonego wokół niego fandomu. Brohoof jest skierowany przede wszystkim do polskich bronych. Powstał jako realizacja idei stworzenia czasopisma w pełni przez broniaczy dla broniaczy.

Pismo ukazywało się do maja 2014 roku, kiedy doszło do fuzji z Manezette i tak powstał nowy miesięcznik - Equestria Times.

Przez większą część czasu redaktorem naczelnym był Bobul, a na trzy numery przed połączeniem zastąpił go Matyas . Redakcja stale liczyła około 20 osób wraz z korektorami.

Pierwszy numer ukazał się w marcu 2012 roku. Przez komitet redakcyjny i korektorski przewinęło się bardzo wielu bronies i pegasis, jak TostDolar84, M.a.b.Spidi, Discorss, Mystheria, Linds.

Zawartość Edytuj

Pismo stara się ująć w publikowanych artykułach możliwe najpełniejsze spektrum życia fandomu. Można odnaleźć w nim recenzje odcinków, twórczości fanowskiej, nowinki ze środowiska fanów, a także fandomową publicystykę.

Stałe działy:

  • Recenzje
  • Publicystyka
  • Muzyka
  • Różności (w tym felietony)

Do numeru 10/2013 w piśmie publikowano również zwycięskie fanfiki z konkursów na forum MLPPolska.

Zobacz też Edytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Zdarzają się niekiedy opóźnienia w wydawaniu nowych numerów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki