• SPIDIvonMARDER

    Ponymeety Tribrony

    kwi 25, 2014 przez SPIDIvonMARDER

    Trzeba będzie uzupełnić listę ponymeetów Tribrony. Zadanie niełatwe, bo to będzie prawie 40 meetów do wakacji 2014, a więc około 20 wpisów.

    Czytaj całość >
  • SPIDIvonMARDER

    Incognito

    lut 2, 2014 przez SPIDIvonMARDER

    Możesz kiedyś spróbować wziąc udział w jakiejś dyskusji o sobie incognito, aby popatrzeć z boku na reakcje ludzi. Sądzę, że byłoby to inspirujące :)

    Czytaj całość >
  • SPIDIvonMARDER

    Labirynt Discorda

    sty 26, 2014 przez SPIDIvonMARDER

    Ktoś może zauważył na mojej stronie link do niestniejącej gry "Labirynt Discorda". Będzie to gra kooperacyjna, gdzie 1-6 graczy wspólnie stara się uciec z labiryntu, w którym rzadzi jeszcze jeden gracz - Discord. Wcieleni w Mane 6 gracz będą musieli rozwiązywac problemy i pokonywac wspólnymi siłami pułapki przygotowywane przez oponenta. Zasady jak w serialu: no wings, no magic... korzystacie wyłącznie ze swoich talentów i umiejętności. Do tego jak jakiś kucyk zrezygnuje, to wszystkie przegrywają. Wygrac można tylko w komplecie. Każdy kuc będzie miał poziom poczytalnośc, który jak spadnie do zera, to kuc macha kopytem, twierdzi, że ma resztę w dupie i odchodzi, a Discord wygrywa. 

    Czytaj całość >