FANDOM

Azbest by spidivonmarder-d86vbxk.png

OC Azbesta (ten po lewej) narysowany przez SpidiegovonMARDERA

Azbest (lub Azbestczenko, ewentualnie Ezbust) DŻOŁK! Teraz jestem A.N.A.N.A.S.! - brony z Trójmiasta, znany z względnie akceptowalnego zachowania na meetach i "darcia mordy". Do tego jest nieprzepisowo wysoki, więc sabotowanie Ponymeetów uprawia na wysokim poziomie. Troll z górnej półki (by go strzelić w ucho trzeba stanąć na taborecie). Przebywanie w jego otoczeniu jest szkodliwe dla zdrowia. Jest członkiem pierdyliarda grup związanych z bronies i udziela się tak naprawdę na 3. Lubi zjeść, chce cokolwiek tworzyć, ale jest zbyt leniwy żeby się czegoś nauczyć. Wbrew pozorom ma 17 lat. Nie 22. W fandomie od początku 2013 roku ale zaczął się udzielać od III Trójmiejskiego Ponymeetu Planszówkowego. Uwielbia pisać o sobie w 3 osobie. Skryty miłośnik tabaki, zawsze pije na sępa. Zawsze pożycza kasę - sam nawet nie wie ile jest komu winien (tak łącznie to około 600-700 zł). Ale i tak każdy mu pożycza. Posiadacz nieoficjalnego stroju "Szalony Doktor/Miesiączka" zaprezentowany na VII Wrocławskim Ponymeecie.

CytatyEdytuj

"Raz w roku co roku"

W podróży na Pinkoszcz II

"A ta szklanka była ze szkła"

Nadal w podróży

"A jesteśmy trochę podchmieleni!"

Też w podróży, ale na MLK

"Wiesz co? Przekonałeś mnie"

W odpowiedzi na pytania o alkohol lub tabakę.

Garść faktów o Azbeście Edytuj

  • Jego znakiem rozpozawczym jest Kubełek z KFC (za co został już z tamtąd wywalony). Za tę akcję dostał od Spidiego wielkiego, czarnego kutasa Shining Armora (prosto w gębę).
  • Pomimo sarkastycznej postawy jest miły, wrażliwy i dobroduszny.
  • Gustuje w muzyce power metalowej i dubstepie.
  • Pomimo że nikogo nie zna lub nie pamięta, to każdy go zna.
  • Jest zdolny zaspać na WŁASNEGO meeta i spóźnić się 4 godziny
  • Są ludzie którzy go lubią i ci którzy go lubią (Bo każdy mnie lubi! MACIE MNIE KOCHAĆ!)
  • Bardzo lubi ten utwór
  • Założył kościół i jest jego Apostołem (ci z Pyrkonu wiedzą)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki