FANDOM

37. Trójmiejski Ponymeet „Ambermeet 2014”

Ambermeet.JPG
Wspólne zdjęcie uczestników

Data 05.07.2014r.
Miejsce Gdańsk, I Liceum Katolickie
Organizatorzy Spidi, Skradacz, Korn
Ilość uczestników 125
Klasa meeta Ponymeet zorganizowany
After Tak, liczne noclegi
Relacja Zdjęcia Pisklaka

37. Trójmiejski Ponymeet „Ambermeet 2014” — ponymeet, odbywający się w Gdańsku w dniu 5 lipca 2014 roku. Największy z dotychczasowych samodzielnych ponymeetów w Trójmieście.

Przebieg Edytuj

Ponymeet odbywał się w Centrum Edukacji im. św. Wojciecha w Gdańsku, od 11:00 do 18:00. Uczestnicy spotkania brali udział w atrakcjach, odbywających się równolegle w czterech przygotowanych salach:

  • Sala jednorożca (rozrywki intelektualne)
  • Sala pegaza (rozrywki ruchowe, interaktywne, gry)
  • Sala kuca ziemskiego (sklepiki, kącik dla artystów)
  • Sala alicorna (prelekcje)

Główną atrakcją imprezy był specjalny panel nazwany "Ambermeet", czyli spotkanie z czterema artystami z polskiego fandomu, którzy reprezentując różne dyscypliny sztuki opowiadali o nich, o ich sytuacji w fandomie polskim i światowym. Owymi gośćmi byli:

  • Celestorm z Warszawy (muzyk)
  • Ruhisu z Pinkoszczy (grafika)
  • Malvagio z Krakowa (literatura - krótka forma, a także ogólne pojęcie sztuki)
  • Mordecz z Warszawy (literatura, a także krytyka literacka)

Po zakończeniu imprezy uczestnicy, zgłaszający wcześniej potrzebę pozostania w Trójmieście do następnego dnia, byli odsyłani do lokalnych bronych, przyjmujących gości na nocleg.

Uczestnicy Edytuj

Zaproszeni goście przybyli z całej Polski, przyjechały silne delegacje z Poznania, Warszawy, Wrocławia, a także kilku bronies z Krakowa, Szczecina i innych miast.

Program Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotnie ponymeet miał być konwentem, ale na wskutek doświadczeń z MLK, a także wielu innych decyzji, ustalono, że forma spotkania ulegnie zmianie.
  • Istniały liczne problemy ze znalezieniem miejscówki na meeta. I Liceum Katolickie okazało się dobrą lokalizacją, ale obawiano się kooperacji Kościoła Katolickiego i fandomu My Little Pony.
  • Był to siódmy trójmiejski ponymeet zorganizowany, trzeci o randze ogólnopolskiej, a pierwszy, który przebił setkę gości.
  • Każdy z gości, który otrzymał nocleg, przy akredytacji dostawał specjalną kartę, na której znajdował się kontakt do gospodarza danego noclegu, jego dane kontaktowe i wskazówki dot. dojazdu.
  • Głównym organizatorem był Spidi, a wspierali go Skradacz i Korn. Warto nadmienić, że duży udział miał też Mkxd, obecnie organizujący samodzielnie imprezy podobnego kalibru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki